יו"ר זק"א אלעד: "א"א לתאר במילים את אכזריות הישמעאלים"

נתי קאליש No Comments on יו"ר זק"א אלעד: "א"א לתאר במילים את אכזריות הישמעאלים"

לאחר הפיגוע הקשה באלעד ותפיסת שני הרוצחים הנתעבים ימ"ש, שוחח הרב נחמיה רוטנברג בתכנית "דיבור יהודי" עם יו"ר זק"א באלעד ומנהל המוקד הטלפוני בעיר – אפי שטרן, ששיתף בתחושותיו אחר הפיגוע הקשה בעיר

צילום: יוסי אלוני\פלאש 90
10:02
28.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on המשטרה לא הייתה ערוכה: אלפים המתינו במשך שעות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר הפיגוע הקשה והרצחני באלעד בו נהרגו שלשה יהודים הי"ד ששניים מהם תושבי העיר, ותפיסת המחבלים הבוקר על ידי כוחות הביטחון, שוחח הרב נחמיה רוטנברג בתכנית "דיבור יהודי" עם יו"ר זק"א ומנהל המוקד העירוני באלעד, ששיתף את המאזינים בתחושות בעיר אחרי האירוע המצמרר.

שטרן פתח את השיחה: "המצב לא פשוט. 50 אלף תושבים יש בעיר, אנחנו מוצפים בטלפונים מהתושבים מרגע הפיגוע. אין לנו תשובות, אנחנו לא מדינה. זו בשורה טובה שתפסו אותם, זה שחרר אנחת רווה אצל כל התושבים. צריכים לראות גם את הניסים שהקב"ה עושה איתנו בזה שתפסו אותם, ומנעו אסון נוסף" אמר שטרן בפתח השיחה.

"אני בתפקידי כיו"ר  זק"א ומתנדב באיחוד הצלה" משחזר שטרן, "הייתי בזירה. ברגעים הראשונים של האירוע הייתי בירושלים עם שני ילדיי, היו דיווחים בהתחלה על קטטה, אבל הבנתי שזה אירוע קשה ומיד טסתי לאלעד. ראיתי את התופת, אני לא יתאר מה היה שם, אבל אומר לך שאין אפשרות בכלל לתאר במילים את האכזריות של הישמעאלים האלו" אמר שטרן בכאב.

האזינו לריאיון המלא:

 



0 תגובות